V 2. razredu smo se 1. in 2. teden učenja na daljavo pri spoznavanju okolja učili o zdravem življenju. Po ogledu PPT predstavitve z naslovom Živimo zdravo so imeli učenci nalogo, da so res na čim več načinov čimbolj poskrbeli za svoje zdravje in te dejavnosti so tudi narisali. S pomočjo slik iz reklam so naredili prehransko piramido. S kvizom pa so se preizkusili v znanju o sadju in zelenjavi ter se ob tem tudi kaj novega naučili.

Tudi likovna umetnost je bila z zdravjem obarvana. Učenci so slikali z likovno tehniko trganko in ustvarili krasne sadeže.

IZDELKI UČENCEV:

 

V petek, 20. 11. 2020, smo temo o zdravem življenju zaključili z naravoslovnim dnevom z naslovom Tradicionalni slovenski zajtrk.

Že 9 let zaporedoma se je projekt Tradicionalni slovenski zajtrk izvajal v šolah po Sloveniji. Letos pa je bil že 10. po vrsti in so ga učenci zaradi učenja na daljavo izvedli doma. 20. novembra hkrati obeležujemo tudi dan slovenske hrane.

Drugošolci so preko PPT predstavitve spoznali, zakaj je zajtrk pomemben. Izvedeli so, da je tradicionalni slovenski zajtrk pripravljen iz sestavin lokalne pridelave in navedli sestavine tega zajtrka: jabolko, mleko, maslo, med in kruh.

Učenci so si doma lepo pripravili pogrinjke in sestavine za tradicionalni slovenski zajtrk ter ga kulturno pojedli. Takole pa so izgledale nekatere njihove pripravljene mize:

V nadaljevanju so si učenci ogledali posnetke o čebelah in čebelarjenju. Naučili so se kar dva čebelja plesa. Dobili pa so tudi nalogo, naj v zvezek narišejo vse sestavine tradicionalnega slovenskega zajtrka. Za pomoč pri tej nalogi so imeli uganke o vseh petih sestavinah.

Za konec so lahko iskali besede v mreži in v njej našli odgovor na vprašanje o čebelah.

Upamo, da bo tradicionalni slovenski zajtrk naslednje leto ponovno v šoli.

Razredničarki 2. a in 2. b