V sklopu projekta TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA, ki je potekal na naši šoli od 1.9.2021 do 10.10.2021, so bile dejavnosti na prvi triadi osnovne šole organizirane tako, da so poudarjale vseprisotnost pa tudi pomembnost učenja – v vseh življenjskih obdobjih in za vse vloge, ki jih posameznik v svojem življenju prevzema kot posameznik, udeleženec na trgu dela ter član različnih skupnosti. 

Učenci prvih treh razredov smo brali eko zgodbice, s pomočjo katerih so razmišljali, kaj lahko oni sami storijo za bolj čisto okolico. Nekateri razredi so se lotili tudi čistilne akcije v okolici šole. Med razredi sta potovala tudi afriška orjaška polža Poldi in Žare, ki sta pri učencih zbujala veliko zanimanja o tem, kako polži živijo, kaj potrebujejo za rast in kako smo lahko čim bolj spoštljivi do živali in narave. Učenci razrednega pouka smo 29.9.2021 obiskali razstavo naravno kulturnih znamenitosti Trzina v Centru Ivana Hribarja v Trzinu. Prejšnje leto so naši učenci pripravili izdelke, ki se nanašajo na naravne in kulturne znamenitosti Trzina. Gospa Janja Železnikar nas je povabila na ogled razstave in nam predstavila nekaj glavnih naravno kulturnih znamenitosti v Trzinu. Povedala nam je, kako in zakaj je nastala zastava Trzin, ki ima na sredini simbol žerjavčka.

Sara Rode