OSNOVNA ŠOLA TRZIN

Urnik

Nadomeščanja

Jedilnik

Otroški parlament

ŠOLSKA SKUPNOST IN OTROŠKI PARLAMENT

 

V četrtek, 21. 10. 2021, je potekal sestanek mentorjev in mentoric, ki na šolah v okolici Trzina vodijo Otroške parlamente. Sestanek je vodila Karlina Strehar (ZPM Domžale), sestanka pa sta se udeležili tudi Barbara Karba in Maja Mušič iz OŠ Trzin.

Na sestanku smo dorekli tudi smernice za šolsko leto 2021/22, ki se nanašajo na krovno temo, in sicer: »MOJA POKLICNA PRIHODNOST«, prav tako pa smo sprejeli tudi sklep, da bomo učencem ponudili nekaj vprašanj, s katerimi si bodo lahko učenci pomagali.

  1. sklop vprašanj: RADOVEDNO DO SVOJE POKLICNE POTI in
  2. sklop vprašanj: MOJ ČAS IN MOJA UČINKOVITOST

 

1. SKLOP VPRAŠANJ:

  • Kaj je tisto, kar me »privlači« v poklicu, za katerega se zanimam? Zakaj si ga želim opravljati?
  • Na katerih področjih (npr. računalništvo, šport, jeziki, umetnost, itd.) moram graditi svoja znanja, da bom uspešen/-a v svojem bodočem poklicu?
  • Ali moram počakati, da končam študij, in ali bi se lahko pripravljal/-a na opravljanje svojega sanjskega poklica že sedaj, čeprav hodim še v osnovno šolo? Kakšen bi bil moj načrt v tem primeru?
  • Ali obstaja možnost, da bi lahko v Trzinu uspešno opravljal/-a svoj »sanjski« poklic? Kje, kdaj, kako?
  • Kaj vem o poklicih mojih staršev, babice in dedka, oz. poklicih mojih sorodnikov? Bi se odločil/-a zanj? Zakaj?
  • Svoj poklic si želim opravljati v tujini. Opiši, zakaj si se tako odločil/-a in v kateri državi bi rad/-a opravljal/-a svoj poklic.
  • Ali meniš, da imajo učenci v šoli dovolj informacij o različnih poklicih za katere bi se lahko odločili. Če jih nimajo, kaj predlagaš?
  • Kako bi svoj sanjski poklic predstavil/-a sošolcu/-ki, in sicer tako, da bi ga najbolje spoznal/-a?

 

2. SKLOP VPRAŠANJ:

  • Kdaj bi bil po tvojem pravi čas, da bi se začel/-a zanimati za svoj poklic? Koliko bi moral/-a biti star/-a?
  • Kaj vse lahko vpliva na to, da si izberem »pravi« poklic?
  • Se ti zdi smiselno, da bi šola/država za učence med počitnicami oz. v času šolanja organizirala tabore, kjer bi učenci lahko bolje spoznali poklice? Opiši, kako bi takšen tabor izgledal, glede na določeno vrsto poklica (trgovec, kmet, računalničar, arhitekt, zidar, keramičar, zdravnik, …)

 

Učence 3. triade smo tudi nagovorili, da s starši doma, ki imajo podjetja,  opravijo intervju in tako poklic, ki ga starši opravljajo še bolj spoznajo.

 

Barbara Karba in Maja Mušič

Dostopnost