OSNOVNA ŠOLA TRZIN

Urnik

Nadomeščanja

Jedilnik

Poskrbimo za zdravje

Fizična aktivnost na svežem zraku je ključ do zdravja, zato bodo učenci, vključeni v PB, vsak dan zunaj v vseh vremenskih razmerah, vsaj nekaj časa. Ob slabem vremenu je skušnjava televizije, igric, tablic še večja. Koristi vsakodnevnega preživljanja časa zunaj so neprimerno večje od nekaj nelagodja, ki ga prinese neprijazno vreme. Če čas zunaj kljub slabemu vremenu postane del rutine, tem otrokom omogočimo fizično aktivnost celo leto. Na ugodno počutje otrok vpliva le 20 minut aktivne igre na svežem zraku.

Koordinator na šoli: vodje skupin PB

 

Moja naj knjiga

V vsakoletni akciji Moja naj knjiga, učenci naše šole glasujejo za svojo najljubšo knjigo. Glasovanje poteka v času okrog slovenskega kulturnega praznika ali ob slovenskih dnevih knjige v aprilu. Po zaključku predstavimo rezultate in izžrebamo dva učenca, ki svojo najljubšo knjigo tudi prejmeta. Razstavimo tudi risbe učencev razredne stopnje.

Koordinator na šoli: Melita Rus

 

Eko bralna značka

Poteka na ravni šole z istimi cilji kot »navadna« bralna značka, le da v ospredje postavlja literaturo, ki
obravnava okoljsko problematiko v širšem smislu. Učenci razredne stopnje jo zagovarjajo pri razrednikih,
učenci predmetne stopnje pa pri knjižničarki.

Koordinator na šoli: Melita Rus

 

Zeleni svet šole

Pomembno je, da se kot šola zavedamo svoje moči, ki jo imamo. Vzgojitelji in učitelji lahko načrtno usmerjamo naše učence in jih učimo živeti tako, da bodo sami lahko ustvarjali boljši svet za svojo prihodnost in prihodnost naših in njihovih zanamcev. Pomembna naloga šole v času, v katerem živimo, je, da človeka spomni in opomni na njegovo povezanost in soodvisnost z naravo. Želimo si, da bi naša šola vzgajala otroke v duhu okoljevarstva, prijateljev narave in v njih budila skrb za okolje in ljubezen do vsega stvarstva. Naloga ni lahka, kajti način življenja sodobnega človeka žal prevečkrat zanemarja pomen spoštljivega odnosa do narave.
Učencem želimo pokazati in jih naučiti, da se z določenimi ukrepi, dejavnostmi in ozaveščanjem da spremeniti način mišljenja in delovanja v družbi, ki je spoštljivejši do narave. Želimo si, da bi učenci spoznali, da je skrb za okolje pravzaprav vrednota, ki bi jo morali usvojiti tako otroci kot odrasli in z njo v mislih graditi naš vsakdanjik. Le tako si lahko obetamo bolj zeleni jutri.

Koordinator na šoli: Ajda Premrl in vsi učitelji na šoli ter ravnateljica

 

Dostopnost